Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Η ΕΝ ΘΕΩ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ (π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)



Η ΕΝ ΘΕΩ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟΥ

Ο Θεός θέλει να σας πει ότι, εσύ γυναίκα και συ άντρα είσαστε ένα και σαν ένα θα κοιτάτε Εμένα τον Έναν.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΑΛΛΑ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΕΝΑ, ΝΑ ΠΟΡΕΥΕΣΤΕ Σ’ ΕΜΕΝΑ.
Εάν ο Θεός δημιουργούσε ξεχωριστά την γυναίκα, θα ήταν σαν να τους έλεγε: «Εσύ άντρα κοίτα χωριστά αυτό το καινούργιο δημιούργημα». Το ίδιο θα έλεγε και στην γυναίκα. Όμως με πολύ σοφία ο Θεός από την ίδια την πρώτη Του δημιουργία, του αντρός, έβγαλε την γυναίκα, για να δηλώσει ότι δεν σας έκανα σε αυτή τη ζωή ο ένας να κοιτά τον άλλον, αλλά ο ένας ενωμένος με την σύντροφό του να κοιτάει Εμένα και να πορεύεστε μαζί. Γι’ αυτό και η δύναμη που θα σας δώσω, θα είναι τέτοια, που ο ένας θα συμπληρώνει στον άλλο, αυτό που είμαι Εγώ, ο Θεός σας.


Εγώ ο Θεός σας, Είμαι προστασία, Είμαι τρυφερότητα, Είμαι στοργή, Είμαι αγάπη, Είμαι λατρεία, Είμαι τα πάντα. Σαν Θεός είμαι η Μάνα και ο Πατέρας σας. Χωρίζω όλα αυτά τα χαρίσματα στα δύο, μέσα από τα οποία σας έκανα δικιά Μου εικόνα και τα μισά τα δίνω στον άντρα και τα άλλα μισά τα δίνω στη γυναίκα και σας ζητώ για να καταλάβετε στην πληρότητα των χαρισμάτων, εσύ άντρα και εσύ γυναίκα να γίνετε ένα. Ο ένας θα δίνει την προστασία και ο άλλος την τρυφερότητα και τη στοργή, αλλά μεταξύ σας θα έχετε μονάχα αυτό που είμαι Εγώ, απόλυτη αγάπη, απόλυτη αφοσίωση.
Σαν παράδειγμα στη ζωή, σας δίνω την λατρεία που έχω στον μονάκριβό Μου Γιό Ιησού. ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ. ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΣΥ ΑΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΝΑ.
Εγώ, ο Γιος Μου και το Άγιο Πνεύμα είμαστε ένα. Θέλω εσύ άντρα και συ γυναίκα και Εγώ μέσα από το Πνεύμα το δικό Μου, να είμαστε ένα.

-Ξέρετε γιατί;
Γιατί Εγώ σας έβγαλα μέσα από την καρδιά Μου και μέσα σε αυτήν θέλω ξανά να επιστρέψετε. Αλλά θα επιστρέψετε μέσα σε αυτήν, όταν κατορθώσετε να νιώσετε με το δικό σας τον αγώνα, ότι εσύ άντρα και συ γυναίκα δεν ήρθατε στη γη, για να απολαύσετε μονάχα την σάρκα, για να απολαύσετε μονάχα την ύλη, αλλά μέσα από αυτήν να ανεβείτε στον έρωτα της ψυχής.
ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΣΑΣ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑ, ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ Μ’ ΕΜΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟ, ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΕΝΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΓΑΛΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ.
Όπως Εγώ και ο Γιός Μου είμαστε ένα και σεις να είστε ένα.
Ο άντρας που θα σέβεται την γυναίκα του και η γυναίκα αυτή που θα αγαπά τον άντρα της, θα είναι τόσο ενωμένοι σαν ένα, που θα θυμίζουν Εμένα και μέσα στην ενότητα αυτή, Εγώ θα εκχέω το Άγιο Μου Πνεύμα.
Όμως εδώ στη γη, θα φανεί αν θέλετε να είστε ένα μ’ Εμένα, αν γίνετε πρώτα ένα με τον σύντροφό σας.
ΑΝΤΡΕΣ, Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΑΣ.

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΕΔΩ: >>>
ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΘΕΪΚΟΥ ΕΡΩΤΑ