Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΒΡΕΦΟΣ

 
✿⊱╮ΧΑΡΑ ΜΟΥ, ΠΝΟΗ ΜΟΥ, ΦΩΣ ΜΟΥ, ΖΩΗ ΜΟΥ¸¸.•♥*¨*✿


Τι πιο τρυφερά γλυκά λόγια μπορεί να βρει μια ψυχή
για να πει με μητρικό θείο έρωτα στο Θείο Βρέφος;

Διαβάζοντας διάφορους βίους αγίων κατάλαβα πως ο ΜΗΤΡΙΚΟΣ ΘΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ είναι η αγνότερη και σφοδρότερη αγάπη μιας ψυχής προς το αγνότερο και αγιότερο Βρέφος που γεννήθηκε στη γη, τον Μονογενή Υιό του Θεού και συνάμα Υιό της Παναγίας Παρθένου Μαριάμ!
Το παρακάτω τροπάριο γράφτηκε από μια ψυχή που αγάπησε το Θείο Βρέφος με μητρικό θείο έρωτα, σαν δικό της μωρό και ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ με πολύ αγάπη σε όσες άλλες ψυχούλες τρέφουν τον ίδιο μητρικό θείο έρωτα για τον Ουράνιο Πρίγκιπα της καρδιάς τους!

Ἦχος πλ. α΄. «Τόν συνάναρχον Λόγον…»
Ὦ γλυκύτατον Βρέφος, Υἱέ Θεοῦ, Ἰησοῦ,
τῆς ἐμῆς ταπεινότητος ἔρως μέγας γλυκύς·
τήν λατρείαν τῆς ψυχῆς δέξου τῆς δούλης σου,
ἐκ καρδίας μητρικῆς σέ ποθούσης ὡς υἱόν.
Ὦ ἔαρ ἐμῆς καρδίας·
Υἱέ γλυκύτατε καί Θεέ μου,
Χαρά, Εἰρήνη, Φῶς καί Ζωή μου Ἐσύ.