Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΣΤΗΝ  ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

 Μην θαυμάζετε τους Αγίους Μου, που άγιασαν και είναι δίπλα Μου στο ουράνιο Βασίλειο, μας λέει ο Κύριος. Να θαυμάζετε εάν εσείς έχετε την διάθεση να έλθετε κοντά στα αδέλφια σας που βρίσκονται στον Ουρανό, γιατί τα αδέλφια σας αυτά, ήτανε σαν και εσάς κάποτε. Εσείς ήσαστε άνθρωποι και εκείνοι ήτανε άνθρωποι.

Εκείνα τα παιδιά δεν θέλουν να τους αποκαλείτε απλά αγίους, αλλά θέλουν να τους αποκαλείτε αδέλφια σας, γιατί είναι παιδιά μέσα από την ανθρώπινη δημιουργία. Άνθρωποι ήταν και εκείνοι και το μόνο που θέλουν είναι να νιώθουν την δικιά σας αγωνία. Νομίζετε ότι άγιασαν στον Ουρανό και ξεχάστηκαν και τώρα πλέον δεν σας φροντίζουν; Λάθος!

Όλα Μου τα ουράνια παιδιά έχουν την ίδια φροντίδα, γιατί, μια αγωνία έχουν οι Άγιοι Μου στον Ουρανό: Τα αδέλφια τους στη γη να έλθουν και αυτά κοντά τους! Να είμαστε η μεγάλη παγκόσμια οικογένεια!

Γι’ αυτό και τους στέλλω συνέχεια στη γη, να βρίσκονται ανάμεσα σας, να σας τονώνουν, να σας δυναμώνουν, να σας παρηγορούν, να σας κρατούν από το χέρι, να σας σηκώνουν όταν πέφτετε, να σας παρηγορούν όταν θλίβεστε. Και αυτό το κάνουν μόνο για έναν λόγο: Να μην χαθείτε από την καρδιά Μου, γιατί εκείνα δεν βγήκαν ποτέ από την καρδιά Μου. Εσείς όμως μπαινοβγαίνετε, παιδιά Μου… 


(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)