Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

ΑΛΛΑΞΤΕ ΖΩΗ… Γίνετε ευγενικοί!!!!!! (του π. Ελπίδιου Βαγιανάκη)


ΑΛΛΑΞΤΕ ΖΩΗ… Γίνετε ευγενικοί!!!!!!

Ξεκινάτε από τώρα, παιδιά Μου, να αλλάξετε ζωή και βάλτε όρο στη ζωή σας να γίνετε ευγενικοί! Και όσοι δεν την έχετε την ευγένεια μας λέει ο Κύριος, ζητήστε την από Μένα να σας την δώσω. Και τότε, θα νιώσετε τέτοια χαρά, που δεν ξανανιώσατε ποτέ, γιατί δεν θα είστε μόνο χαρούμενοι εσείς, αλλά θα είναι χαρούμενοι και όλοι όσοι σας περιτριγυρίζουν!
Γιατί, ο ευγενικός άνθρωπος δεν έχει λόγια περιττά να πει...
 
Ο ευγενικός άνθρωπος δεν κρίνει κανέναν… Δεν συκοφαντεί κανέναν... Δεν υποτιμά κανέναν...
 
Τα λόγια του είναι γεμάτα αγάπη! Και αν αναγκαστεί κάποια στιγμή λόγια σκληρά συμβουλευτικά να πει, αυτά τα ντύνει με τόση αγάπη και με τόση λεπτότητα, που δίνει χαρά στον άλλον, και όχι πίκρα και ταραχή.
 
Αυτός που έχει ευγένεια, πάντα δίνει τη θέση του στους άλλους. Πάντα παίρνει την τελευταία θέση. Κι Εγώ, μας λέει ο Κύριος, που τον βλέπω την τελευταία θέση να παίρνει, τον βάζω στην πρώτη θέση της καρδιάς Μου. Άλλοι διαλέγουνε τις πρώτες θέσεις εδώ στον κόσμο. Αυτοί όμως που διαλέγουν την τελευταία, τους βάζω στην πρώτη θέση της καρδιάς Μου.

ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΣΑΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΤΕ ΖΩΗ!


Δώστε χαρά πρώτα στον Θεό σας με τρείς λέξεις γλυκές:
«Συγνώμη για τα λάθη σας. Ευχαριστώ από ευγνωμοσύνη για ότι πλουσιοπάροχα σας δίνει. Και Σ΄ αγαπώ για τη λατρεία σας».
Τότε μεταφέρετε αυτή την αγάπη στους γύρω σας, δίνετε χαρά στους άλλους και θα είναι ο Θεός μαζί σας. Σκορπίζετε την ειρήνη δίπλα σας και τότε θα είναι ο Θεός της ειρήνης μέσα στην καρδιά σας. Κι αν κάνετε λάθη, αμέσως να Μου λέτε: «Συγχώρεσε με, Πατέρα Μου», κι Εγώ θα σε συγχωρώ παιδί Μου, τόσο εύκολα, όσο συγχωρεί η μάνα το παιδί της, όταν το δει λυπημένο, όταν έλθει ταπεινωμένο και της πει: «Μαμά έκανα λάθος, συγνώμη..»

Τι κάνετε τότε εσείς οι μάνες; Το δέρνετε το παιδί σας;
Όχι. Το αγκαλιάζετε ακόμα πιο σφιχτά, το γεμίζετε με χάδια και φιλιά και το ευλογείτε.
Έτσι κι Εγώ, ο Θεός σας, κάνω στον καθένα που έρχεται ταπεινά να μου πει:
«Συγνώμη, Πατέρα μου, για τα λάθη μου. Σ’ ευχαριστώ που Με αγαπάς. Και Σε λατρεύω, γιατί είσαι ο Θεός μου και ο Βασιλιάς μου».

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)