Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

ΑΣ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΙΗΣΟΥ, ΟΠΩΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!



  ΑΣ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΙΗΣΟΥ, 
ΟΠΩΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!
Σαν Γιο και Θεό της καρδιάς μας!¸¸.•♥*¨*✿✿


Tο θεωρείτε απίθανο να αγαπήσετε το Θείο Βρέφος σαν Γιό σας κι Εκείνος να σας φωνάξει «Μαμά» ή «Μπαμπά»;
Εδώ θα φανεί η πίστη σας!
Αν το πιστέψετε, θα έχετε έναν Γιο γλυκύ μέσα στην καρδιά σας!

Αν δεν το πιστέψετε και πείτε όπως πολλοί:
«Μα εγώ είμαι ανάξια και ελεεινή ψυχή, για να έρθει ο Θεός μέσα στην καρδιά μου…»
Θα ήθελα με απλότητα να σας κάνω μια ερώτηση:
-Από πότε μια μάνα ή ένας πατέρας σκέφτεται έτσι για το μωρό τους;
Βρείτε μου μια μάνα που γέννησε ένα μωρό και είπε:
«Αχ, δεν μπορώ να το αγκαλιάσω! Δεν μπορώ να το φιλήσω! Δεν θα το φωνάξω “γιέ μου”, ή “κοριτσάκι μου”, γιατί είμαι ανάξια μαμά»;
-Ποια μαμά το κάνει αυτό;
-Έχετε δει εσείς καμιά μαμά εδώ σ’ αυτήν τη γη, που γέννησε ένα μωρό και σκέφτεται τόσο ανόητα;
Όλες οι μάνες έχουν μέσα τους αυτήν την υπερβολική θεϊκή αγάπη, μόλις γεννηθεί το μωρό, να το βάζουν στην αγκαλιά τους. Να το κρύψουν στα πιο μεγάλα βάθη της ψυχής τους, ανεξάρτητα αν είναι οι καλύτεροι άνθρωποι του κόσμου ή οι χειρότεροι άνθρωποι εδώ στη γη.

Γι’ αυτό, ό,τι κάνετε στα παιδιά σας, να το κάνετε και στον μικρό Ιησού!
 

Δεχτείτε Τον σαν δικό σας Γιό και Θεό σας και πείτε Του:
«Ιησού μου, ως Θεός είσαι ο Πατέρας μου! Όμως, σαν άνθρωπος θέλω από σήμερα να είσαι ο Γιός μου!
Ως Θεός, θέλω να είσαι ο δικός μου πολυεύσπλαχνος Πατέρας, που να με κρύβεις Εσύ μέσα στην αγκαλιά Σου.
Ως άνθρωπος, όμως, θέλω κι εγώ να σε κρύβω μέσα στην δικιά μου την καρδιά, σαν μονάκριβό μου θησαυρό, γιατί για μένα είσαι ο Γιός μου και ο Θεός μου!»


Σας αρέσει;

Αν το πιστεύετε, τότε ξεκινήστε το.
Και να θυμάστε… Aυτά τα Χριστούγεννα θα είναι μοναδικά για την ψυχή σας!
Όσο μοναδικά ήταν και για την γλυκιά μανούλα του Βρέφους Ιησού, Μαριάμ!


(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)