Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

Μια ΑΓΚΥΡΑ αλυσίδας προσευχών θα μας σώσει!

Μια ΑΓΚΥΡΑ 
αλυσίδας προσευχών 
θα μας σώσει!

Έχετε πάει στη θάλασσα να δείτε τα μεγάλα πλοία που έρχονται στο λιμάνι μας; Πως συγκρατιούνται αυτά μέσα στο λιμάνι; Από μια άγκυρα και από τα παλαμάρια. Εάν τα ζυγίσεις αυτά, δεν είναι τίποτα μπροστά στον όγκο και το βάρος των μεγάλων αυτών πλοίων. Και όμως μια άγκυρα δες πως συγκρατεί ένα ολόκληρο πλοίο! Δες ένα παλαμάρι, ένα σχοινί, πως συγκρατεί το πλοίο!

«Με τον ίδιο τρόπο, λέει ο Θεός, εσείς θα ρίξετε αυτήν την άγκυρα της αλυσίδας προσευχών μέσα στην δική Μου ευσπλαχνική καρδιά και όπως θα μαγκωθεί εκεί, Εγώ δεν θα επιτρέψω να γίνουν όλα αυτά που ο σατανάς σας ετοιμάζει και που μόνοι σας προκαλείτε να γίνουν μέσα από τους εργάτες του σατανά. Γιατί Εγώ παιδιά Μου, σαν ευσπλαχνικός Θεός, δεν έφτιαξα βόμβες για να καταστρέψω την δημιουργία Μου. Δεν έφτιαξα βόμβες για να τις ρίξω στους ανθρώπους και να καταστρέψω με επιδημίες τα παιδιά Μου. Εσείς τα κάνατε αυτά, τα ίδια Μου τα παιδιά, επειδή δεν καταλάβατε την αξία της δημιουργίας Μου. Εγώ όμως δεν θα αφήσω αυτούς να σας καταστρέψουν, φτάνει να δω προσευχή και μετάνοια. Ρίξτε την άγκυρα της προσευχής σας μέσα στην καρδιά Μου και Εγώ θα σας σώσω»…

π.Ελπίδιος Βαγιανάκης