Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Ευλογημένοι όσοι λατρέψουν τον Γιο μου, όπως τον λάτρεψα και εγώ...


Ευλογημένοι όσοι λατρέψουν τον Γιο μου, όπως τον λάτρεψα και εγώ...

 Ιησού, Ιησού μου, γλυκέ μονογενή μου Υιέ. Πόσο σε λατρεύω. Πόσο σ’ αγαπώ. Και μόνο στο άκουσμα του ονόματός Του, η ψυχή μου χαίρεται και αγάλλεται. Γι’ αυτό και όσοι προσεύχονται σ’ Αυτόν και μνημονεύουν το άγιο όνομα Του, εγώ θα σκύβω στοργικά από πάνω τους και θα τους κρατάω τρυφερά στην αγκαλιά μου.  

   Τόσο εγώ, όσο και ο Ουράνιος μας Πατέρας, χαιρόμαστε και ευλογούμε πολύ, όσους μνημονεύουν το όνομα Του λατρεμένου μας μονογενή Υιού, ΙησούΚαι όσοι μεταλαβαίνουν Το άγιο Σώμα και Αίμα Του, Τον κρύβουν στην καρδιά τους και Τον κρατούν  σαν βρέφος στοργικά στην αγκαλιά τους, θα λάβουν τόσες πολλές ευλογίες που δεν μπορούν ούτε καν να τις φανταστούν.

   Πόσο πολύ θέλω παιδιά μου να ξεκουράζετε τον μικρούλη μου βασανισμένο Ιησού! Πόσο θα ήθελα να γίνει η αγάπη σας, μια πατρική και μητρική αγκαλιά γεμάτη στοργή και τρυφερότητα για το μονάκριβό μου θησαυρό, που να Του δίνει τόση γαλήνη και χαρά! Ο αγώνας που θα κάνετε για να μείνετε όσο είναι ανθρωπίνως δυνατό καθαροί και αγνοί, θα αναπαύει την πληγωμένη Του ψυχή. Η υπακοή στο θεϊκό Του θέλημα, θα Τον κάνει να σας ευλογεί πολύ...

Απόσπασμα από:
ΜΗΤΡΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΜΑΡΙΑΜ