Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΜΕ ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ!


ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΜΕ ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ!

ΕΝΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ ΕΝΑ ΤΡΥΦΕΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ:

«Λατρεμένα Μου παιδιά, είμαι Εγώ, ο ουράνιος Πατέρας σας, και θέλω να σας πω, πως όχι απλά σας αγαπώ, αλλά Είμαι και ερωτευμένος με τις ψυχές σας. Μα, ο δικός Μου έρωτας δεν έχει καμία σχέση με τον δικό σας γήινο, σαρκικό έρωτα. Δεν συγκρίνεται με κανέναν γήινο έρωτα παρά μόνο με τον μητρικό. Γι’ αυτό, αν θέλετε να τον καταλάβετε και να τον νιώσετε λίγο, δείτε πως λατρεύει η μάνα το μωρό της. Δείτε τον έρωτα που τρέφει η μάνα στο παιδί της και τις θυσίες που μπορεί να κάνει γι’ αυτό. Δείτε πόση αστείρευτη και ασταμάτητη ευσπλαχνία μπορεί να δείξει η μάνα στο παιδί της, για να καταλάβετε πόσο αστείρευτα και ασταμάτητα ευσπλαχνικός Είμαι Εγώ σ’ εσάς. Δείτε πόσο ενωτικός είναι ο μητρικός έρωτας, για να καταλάβετε τι σας ενώνει μεταξύ σας όλους σαν αδέλφια στη γη. Δείτε πόσο μοναδικά μπορεί να αγαπάει μια μάνα το μωρό της, κι όμως με τον ίδιο μοναδικό τρόπο να αγαπάει και τα υπόλοιπα παιδιά της και έτσι θα καταλάβετε πόσο θεϊκά ερωτευμένος Είμαι με τον καθένα από εσάς μοναδικά, αλλά και πόσο ο έρωτάς Μου αυτός σας ενώνει σαν αδέρφια.

Ναι, παιδιά μου, ο δικός Μου ο έρωτας μόνο με τον μητρικό έρωτα μπορεί να συγκριθεί. Γι’ αυτό τώρα σας τον αποκαλύπτω και σας λέω, πως όποιος τον αποδεχθεί, θα μπορέσει και να τον γευθεί και τότε αυτός ο θεϊκός έρωτας θα είναι η δύναμή του. Η δύναμη που χρειάζεται για να συνεχίσει να ζει. Η δύναμη που χρειάζεται για να αγαπήσει πραγματικά πρώτα Εμένα και μετά τα αδέλφια του. Η δύναμη που θα τον κάνει να θυσιάζεται πρώτα για Μένα και μετά για τα αδέλφια του. Η δύναμη που θα τον κάνει να πολεμά τον Εωσφόρο και τα σκοτεινά του πνεύματα…

Παιδιά Μου, αλλάξτε ζωή όσο είναι καιρός!
Ελάτε προς το φως και αφήστε το να μπει στην καρδιά σας.
Αφήστε το δικό Μου φως να φωτίσει την ψυχή σας και να δει πόσο αυτή η ψυχή είναι ευάλωτη από τα χτυπήματα του σατανά.
Παραδεχθείτε την αδυναμία σας και ζητήστε Μου να σας αποκαλυφθώ.
Ζητήστε Μου να σας πλημμυρίσω με το Πανάγιό Μου Πνεύμα και τον μητρικό Μου έρωτα. Αυτός ο έρωτας θα είναι η δύναμή σας. Με τα βέλη του δικού Μου έρωτα θα πολεμήσετε τα βέλη του φθόνου του Εωσφόρου.


Δύο όπλα σας έχουν δοθεί:

1. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΕΪΚΟΣ ΜΗΤΡΙΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ από τον ουρανό…

Αφού Εγώ ως Πατέρας σας προστατεύω αλλά σαν Μαμά σας αγαπώ!

2. Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…

Στη γη θα βρίσκεται πάντα το δεύτερο δυνατό όπλο, που είναι η θεϊκή τροφή, το Τίμιο Σώμα και Αίμα του Γιού Μου Ιησού!
Αυτή θα σας ενώνει μ’ Εμένα τον ουράνιο Πατέρα σας. Κανένας δεν μπορεί να φτάσει στον Πατέρα, αν πρώτα δεν γίνει ένα με τον Υιό. Πόσο σημαντικό είναι αυτό να το θυμάστε!...

Εκτός από τον θεϊκό Μου μητρικό έρωτα και το Σώμα και Αίμα του Γιού Μου σας δίνεται τώρα ένα άλλο μυστήριο πολύ δυνατό.

Τον γνωρίσατε, λέει ο Θεός, τον Γιό Μου σαν Βασιλιά, γι’ αυτό και Τον έχετε μπροστά στα τέμπλα της Εκκλησίας σαν Διδάσκαλο, να ευλογεί και να κρατάει το ευαγγέλιο. Τον γνωρίσατε σαν πληγωμένο Βασιλιά, γι’ αυτό Τον ευλαβείστε και φιλάτε τις πληγές Του πάνω στον σταυρό.

Τώρα όμως σας αποκαλύπτω την μεγαλύτερη δύναμη που θα έχετε, όταν στην καρδιά σας, δεν θα Τον έχετε μονάχα σαν πληγωμένο Βασιλιά, που θα Τον λατρεύετε, δεν θα Τον αποδέχεστε μονάχα σαν Διδάσκαλο, που θα ακούτε τα θεϊκά Του λόγια, αλλά τώρα σας αποκαλύπτω και το τρίτο και μεγαλύτερο γεγονός:

3. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΣΑΝ ΒΡΕΦΟΣ ΤΗΣ ΒΗΘΛΕΕΜ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΕΤΕ.


Είναι μια δύναμη που ενώ την έχετε συνέχεια μπροστά σας, δεν την προσέξατε πολλοί μέχρι τώρα και δεν την αξιολογήσατε όσο θα έπρεπε…
Έτσι όμως Τον αγάπησε η Βασίλισσά Μου Μαριάμ, ως θείο Βρέφος, κι έτσι να Τον αγαπήσετε κι εσείς, σαν μάνες γλυκές, τρυφερές, στοργικές και να μην κάνετε τίποτα που να πληγώνει τον Γιό Μου… γιατί καμιά μάνα δεν θέλει ποτέ να πληγώσει το βρέφος της…

Σας δίνω τον Γιό Μου σαν Βρέφος, που θυσιάζεται για σας σε κάθε θεία Λειτουργία. Έτσι το είδαν και το βλέπουν πολλές φορές οι πατέρες της Εκκλησίας και οι Άγιοι, σαν μικρό Βρέφος που θυσιάζεται. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό, σαν Βρέφος θυσιάζεται! Αν ρωτήστε πολλούς αγίους πνευματικούς, θα σας πουν ότι οι περισσότερες αποκαλύψεις δείχνουν ένα μικρό Βρέφος, να βρίσκεται πάνω στα Άγιο Δισκάριο και εκεί να σφαγιάζεται και να χύνεται το Αίμα Του μέσα στο Άγιο Δισκοπότηρο, από το οποίο εμείς παίρνουμε την θεία Κοινωνία, την ουράνια τροφή, την δύναμή μας.

Αυτό λοιπόν το θείο Βρέφος, λέει ο Θεός, να αγαπήσουμε.
Μα, θα είναι Βρέφος μόνο για όσους Το δέχονται ΤΑΠΕΙΝΑ στην καρδιά τους και Το κρατούν εκεί με τα μητρικά, ερωτικά τους γλυκόλογα και χάδια…

Αγαπήστε λοιπόν με θείο έρωτα τον Θεό σας, 
- ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ που μητρικά σας λατρεύει,  
- ΤΟΝ ΥΙΟ που σαν Βρέφος αναζητά την μητρική αγκαλιά σας και 
- ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που περιμένει να Το καλέσετε, για να σας πλημμυρίσει με την ευωδία και τα χαρίσματά Του, για να σας αναγεννήσει και να σας κάνει αγγέλους του δικού Tου θεϊκού στρατού…
 
(Απόσπασμα ομιλίας)