Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ!!!

ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ!!! 

Ένας πολύ καλός μου φίλος, μου διηγήθηκε το παρακάτω περιστατικό που του συνέβη. Κατόπιν προσωπικής του συγκατάθεσης, το δημοσιεύω προς πνευματική ωφέλεια όλων μας. 

«Περπατούσα στους δρόμους της πόλης μου απογοητευμένος από τη ζωή μου. Δεν είχα νόημα να ζω… Η ρουτίνα, τα προβλήματα της ζωής και η μοναξιά με τρέλαναν. Ήμουν απελπισμένος, μακριά από τον Χριστό, και σκεφτόμουν ακόμα και να αυτοκτονήσω, να τερματίσω τη ζωή μου…

Έφτασα σε κάποια υπηρεσία για να τακτοποιήσω κάποια ζητήματα και τότε, φεύγοντας από εκεί, ένας άντρας καλοπροαίρετος με πλησίασε και με ρώτησε προς τα που πάω. Του απάντησα, γιατί μου τράβηξε το ενδιαφέρον ο τρόπος που με προσέγγισε… Λες και με περίμενε, λες και με ήξερε…

- Ααα, ωραία, μου είπε, κι εγώ προς τα εκεί πάω. Πειράζει να πάμε μαζί;


Περπατούσαμε αρκετή ώρα και μου μιλούσε για τις δραστηριότητες της κοντινής ενορίας, τα κατηχητικά μαθήματα, τον Θεό. Με προσκαλούσε να συμμετέχω κι εγώ.
Έπειτα, φτάσαμε και καθίσαμε σε ένα παγκάκι ενός πάρκου.
Τότε γυρίζει και μου λέει:

- Άκουσε με. Δεν ήρθα τυχαία κοντά σου. Στάλθηκα από τον Θεό, να σε πλησιάσω για να σου δώσω αυτό το συγκεκριμένο μήνυμα:


«Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ!»


Κι αμέσως σηκώθηκε και έφυγε. Εγώ έμεινα άφωνος! Πως ένας άνθρωπος από το πουθενά με πλησίασε εκείνη τη χρονική στιγμή, μου είπε αυτά τα λόγια κι έπειτα εξαφανίστηκε... Τί ήταν; Άνθρωπος ή άγγελος;

Με επηρέασαν τα λόγια του. Απ΄ την ώρα εκείνη έφυγε η κατάθλιψη που ένιωθα, θαυματουργικά, ένιωσα τόση χαρά σαν να μου έλεγε ο Θεός ότι αν αλλάξω ζωή και αφήσω τον Χριστό να κατοικήσει στην καρδιά μου, θα νιώθω στο εξής αυτού του είδους τη χαρά καθημερινά.

Βέβαια, εγώ δυστυχώς, σύντομα παρασύρθηκα και επέστρεψα στον προηγούμενο τρόπο ζωής μου και δεν τήρησα τις συμβουλές του. Αυτό μου στοίχισε ακριβά. Μου συνέβηκε έπειτα κάτι που με στιγμάτισε για πάντα. 

Και τότε θυμήθηκα ξανά τα λόγια εκείνα. Αν τον άκουγα τότε και δεχόμουν την πρόσκληση εκείνη, πόσο διαφορετική θα ήταν τώρα η ζωή μου! 

Τώρα έστω και αργά προσπαθώ να αλλάξω… Προσπαθώ να αγαπήσω τον Θεό, να Τον βάλω στην καρδιά μου... Ελπίζω ο Κύριος να με συγχωρέσει και να με βοηθήσει να αντέξω τον βαρύ σταυρό που, εξαιτίας των αμαρτιών μου, απέκτησα!
_______________________________

ΠΟΣΟ ΑΛΛΟΙΩΤΙΚΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΖΩΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΗΝΥΜΑ...
ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!!
ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΑΜΕ, ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ!!! 
ΠΟΣΕΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ ΘΑ ΑΠΟΦΕΥΓΑΜΕ ΤΟΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ...


(* Για λόγους ιδιωτικού απόρρητου τα προσωπικά στοιχεία αυτού του νέου αποκρύφτηκαν)