Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Μια τρυφερή Χριστουγεννιάτικη Προσευχή στο Θείο Βρέφος!

Μια τρυφερή Χριστουγεννιάτικη Προσευχή στο Θείο Βρέφος!

«Από σήμερα γλυκό μου μωρό θα προσπαθήσω να γίνω για σένα η πιο γλυκιά μητρική και πατρική καρδιά, που θα σε αγαπώ και θα σε λατρεύω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου. 
Συγχώρεσε με γλυκό μου Μωράκι για τα πολλά λάθη και τις αμαρτίες που έχω κάνει και βοήθησε με, με τη θεϊκή σου δύναμη να αλλάξω και να γίνω όπως Εσύ θέλεις. 
Από την αθωότητα Σου, δώσε μου αθωότητα. 
Από την απλότητα Σου, δώσε μου απλότητα. 
Από την ευσπλαχνία Σου, δώσε μου ευσπλαχνική καρδιά, για να αγαπώ όλο τον κόσμο και να μην κρίνω κανέναν άνθρωπο. 
Η μωρουδίστικη ανάσα Σου ας ζεσταίνει την ύπαρξη μου, και η παρουσία Σου στη ζωή μου ας με βοηθήσει να γίνω και εγώ ένα μικρό παιδί στα χέρια του ουράνιου Θεού Πατέρα μας! Αμήν.»

(Μια προσευχή από ένα χριστουγενιάτικο 
κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)