Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

«ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ...»


«ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ...»

Εκμεταλλευτείτε τα δώρα που σας έδωσα παιδιά Μου, μας λέει ο Ουράνιος μας Πατέρας.
Εκμεταλλευτείτε ΤΟΝ ΜΗΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑ, που είναι τόσο μεγάλος και τόσο άπειρος, γιατί Είμαι άπειρος Εγώ, ο Θεός σας.
Εκμεταλλευτείτε ΤΑ AΧΡΑΝΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, να βάζετε μέσα στην καρδιά σας τακτικά το Σώμα και το Αίμα του Γιού Μου.
Εκμεταλλευτείτε τον νου σας, για να βρίσκεται μέσα εδώ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ και να Τον ονοματίζετε, και με το στόμα σας να το βγάζετε και να το ακούει όλη η κτίση και να φοβούνται όλοι οι δαίμονες.
Εκμεταλλευτείτε ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΟΥ στον Ουρανό, τα αγαπημένα Μου εκείνα κρίνα που Με αγάπησαν, που Με λάτρεψαν, που Με ακολούθησαν, που είναι τώρα τα φώτα εκείνα τα καθοδηγητικά. Κρατάτε τους από το χέρι.
Και μην ξεχνάτε ποτέ ΤΟΝ AΓΓΕΛΟ ΣΑΣ! Αυτός συνέχεια βρίσκεται δίπλα σας. Μην τον διώχνετε τον Άγγελό Μου με άσεμνες σκέψεις, που σαν καθαρός που είναι, δεν μπορεί να στέκεται δίπλα σας όταν δίνετε αφορμή στον σατανά να σας πλησιάζει και να κυριαρχεί στο νου σας.
Μην δίνετε ευκαιρία στο σατανά να κάνετε κάθε τι απρεπές, κάθε τι λαθεμένο, είτε με βλαστήμια, είτε αγνοώντας την ύπαρξή Μου, είτε απιστώντας και να κάνετε τον Άγγελό σας, να πικραίνετε και να μένει μακριά. Μην κάνετε κάθε τι, που θα κάνει τον Άγγελό σας το βράδυ, όταν θα έρθει για να Μου αποδώσει λόγο για σας, να Μου πει:
«Θεέ μου Πατέρα, σήμερα η ψυχή που μου χάρισες, βρίσκεται στην αγκαλιά του σατανά». Δεν υπάρχει πιο οδυνηρό πράγμα για έναν Άγγελο, να έρχεται και να Μου λέει, ότι η ψυχή που του εμπιστεύτηκα, αντί να βρίσκεται στην αγκαλιά του Αγγέλου του, βρίσκεται στην αγκαλιά του Εωσφόρου και των δαιμόνων του.
Αυτά είναι τα δώρα τα μεγάλα που σας χάρισα.

«ΒΑΛΤΕ ΤΟΝ ΘΕΪΚΟ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ»

Προσέχετε, παιδιά Μου, τρία πράγματα:
Προσέχετε ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ, τι θα λέει.
Προσέχετε ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ, τι θα σκέφτεται.
Προσέχετε ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ, τι θα αγαπάει.
Κι Εγώ τότε θα σας ευλογώ, γιατί θα είσαστε τα δικά Μου τα παιδιά. Θα είσαστε οι δικοί Μου γιοί και οι δικές Μου κόρες.

Ετοιμαστείτε!
Βάλτε τον θεϊκό Μου έρωτα στην καρδιά σας και ετοιμαστείτε γι’ αυτό που έρχεται. 
ΈΡΧΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ.
Ο σατανάς εξυφαίνει σιγά-σιγά και με μεγάλη μαεστρία όλα τα σατανικά πνεύματα του Άδη, που τους επέτρεψα να δοκιμάσουν για μια τελευταία φορά τα ίδια Μου τα παιδιά. Και τώρα, μόνα τους τα παιδιά να αποφασίσουν σε τίνος την αγκαλιά να μείνουν. Στην δικιά Μου; Ή στου Εωσφόρου σατανά; Εμένα θα αγαπούν; Ή εκείνον θα ακολουθούν; Εμένα θα λατρεύουν; Ή εκείνον θα υπηρετούν;
Γι’ αυτό, ετοιμαστείτε με τα δώρα αυτά τα μεγάλα που σας έδωσα, να γίνετε δυνατοί και κραταιοί.

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη 2013)