Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

ΑΣ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΙΗΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ.

ΑΣ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΙΗΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ.
 
«Θέλω σαν την Μάνα Μου να Με αγαπάτε.
Εκείνη από την ώρα που γεννήθηκα, Με γέμιζε με τα χάδια της και τα φιλιά της.
Με γέμιζε με την τόσο τρυφερή στοργή της και Με φώναζε συνέχεια:

«ΓΙΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΕ ΜΟΥ…».
Συνέχεια έτσι Με φώναζε και Με αγκάλιαζε.
Έτσι θέλω, όπως Εκείνη και εσείς όλες οι μάνες να Με φωνάξετε: «Γιέ Μου και Θεέ Μου».

Μόνο έτσι θα μπορέσετε να καταλάβετε, τι υποφέρω. Μόνο μια μάνα μπορεί να καταλάβει τι υποφέρει το Παιδί της.
Μόνο μια μάνα που τρυφερά λατρεύει το Μωρό της, μπορεί να καταλάβει τον πόνο που έχει το Παιδί της.
Όταν ένα παιδί αρρωσταίνει, όλοι έρχονται να το δούνε, μα όλοι σε λίγο θα φύγουνε.
Η μόνη που θα μείνει πάνω από το προσκέφαλο του μωρού είναι μόνο η μάνα.
Μόνο αυτή θα κλάψει. Μόνο αυτή θα το ζεστάνει με τα χάδια της.
Μόνο αυτή στο στήθος της θα το κρύψει.
Έτσι και Εγώ μέσα στα στήθια Μου σας κρύβω κάθε φορά που εσείς Με αναζητάτε.
Μόνο που σήμερα, σαν πληγωμένος Βασιλιάς, θέλω μέσα στην καρδιά σας να Mε κρύψετε. Θέλω όλες εσείς οι μάνες, να ακούσετε την φωνή της Μάνας Μου και να Με φωνάξετε και να Με πείτε:
«ΓΙΕ ΜΟΥ Σ’ ΑΓΑΠΩ!»

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π.Ελπιδίου Βαγιανάκη)