Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ



Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ 

Θεέ μου πολυαγαπημένε
θερμά Σ’ ευχαριστώ,
που μάνα μ’ αξίωσες να γίνω
και να Σε υπηρετώ!

Μου έδωσες από αγάπη
ένα δώρο θεϊκό…
Αγγελούδι τρυφερό μου μοιάζει,
το μωρό που τώρα εγώ κρατώ!

Αξίωσέ με μόνο
άξια μάνα να γενώ,
της δικής Σου μάνας Παναγίας
τ’ άγια βήματα ν’ ακολουθώ!

Εκείνη ας με κατευθύνει
σοφά και συνετά,
το μωρό αυτό να μεγαλώσω
μες τη δική Σου αγκαλιά.

Στην απαλή μικρή καρδιά του
στάλαξε την αγάπη Σου σαν δροσιά,
όλο τον κόσμο ν’ αγαπάει
δίχως κρίσεις και ψευτιά.

Στα ματάκια του κάνε να λάμπει
της δικής Σου χάρης το φως και η χαρά,
για να σκορπίζει σ’ όλους του τριγύρω
ουράνια γαλήνη και ειρήνη θεϊκιά.

Θεέ μου, το παιδάκι μου, σε ικετεύω,
απ’ το χέρι Σου να το κρατάς,
κακό ποτέ του να μην πάθει
και μόνο Εσένα πολύ να ΑΓΑΠΑ!

(ποίημα π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)