Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

«ΑΛΛΑΞΤΕ ΖΩΗ! ΜΕΤΑΝΙΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΑΣ».

«ΑΛΛΑΞΤΕ ΖΩΗ! ΜΕΤΑΝΙΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΣΑΣ».

Κάθε μέρα πονάω από αυτά, λέει ο Θεός, που κάνετε στον μονογενή Μου Υιό. Πονάω συνέχεια βλέποντάς σας να πληγώνετε κάθε μέρα και κάθε λεπτό τον Γιό Μου με τα λάθη σας. Και το χειρότερο απ’ όλα, δεν έχετε καν την στοιχειώδη ευγένεια να πείτε ένα συγνώμη.
Τώρα όμως, θα πονέσω και άλλη μια φορά, γι’ αυτά που θα επιτρέψω να πάθετε, μήπως και μετανοήσετε. Θα συγκρατήσω την οργή Του, βλέποντας μόνο την μετάνοιά σας!
 -Μέχρι πότε, λέει ο Ιησούς, θα ικετεύω τον Πατέρα Μου να είναι σπλαχνικός και να μην αφήνει την δίκαιη Του οργή, την παιδαγωγική Του ορμή, πάνω σας;
-Μέχρι πότε;
Κάθε  μέρα Τον ικετεύω και Του προσφέρω το Τίμιο Μου Αίμα, την υπέρτατή Μου θυσία, για να σπλαχνιστεί όλους εσάς, τα κρινολούλουδά Του.
-Μέχρι πότε όμως, θα περιμένει την μετάνοιά σας;

Όλοι Μου οι Άγιοι βρίσκονται στη γη! Όλοι οι Άγγελοί Μου είναι στη γη, δίπλα σας! Σας συμπαραστέκονται, σας βοηθηθούν και σας ικετεύουν να αλλάξετε ζωή.
-Πόσοι όμως από σας αλλάζετε; Πόσοι από εσάς μετανιώνετε;
-Πρέπει να δείτε οπωσδήποτε το φοβερό πρόσωπο του πόνου και της θλίψης, γα να αλλάξετε;
-Πρέπει οπωσδήποτε να το δείτε;
Μα αν μέχρι εκεί φτάνει το ανόητο μυαλό σας, να θέλετε πρώτα να πειραχτείτε και μετά να αλλάξετε, τότε μόνοι σας αφήνετε την παιδαγωγική ορμή του Πατέρα Μου, να γίνει για σας πόνος και θλίψη. Ξεκίνησε και έρχεται μεγάλος πόνος και μεγάλη θλίψη, μεγάλη ακαταστασία, μεγάλο άγχος, μεγάλη ταραχή!!!
Όλα τα έθνη θα δοκιμάσουνε τον πανικό, την καταστροφή και την ερήμωση και μην νομίζετε βλέποντας πως όλα ακόμα είναι ήρεμα, ότι είναι ήρεμα. Τίποτα πλέον δεν είναι ήρεμο. Τίποτα πλέον δεν είναι στη θέση του. Όλα θα ανατραπούν. Θα αποσύρω τη Χάρη Μου και θα γνωρίσετε το πραγματικό πρόσωπο εκείνης της αγκαλιάς που επιλέξατε, αντί της δικής Μου. Εγώ σας χαρίζω τη δική Μου, που είναι γεμάτη αγάπη και ευσπλαχνία και εσείς επιλέγετε τη δική Του, που είναι γεμάτη πόνο, θλίψη και ταραχή. Αυτό ακριβώς θα γίνει τώρα πλέον. Γι’ αυτό φωνάζω στα παιδιά Μου: 
«Αλλάξτε ζωή! Μετανιώστε για τα λάθη και τις αμαρτίες σας».

(απόσπασμα από κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη 2012)